DalCon 2vs2 turnering, hösten 2010
Re: DalCon 2vs2 turnering, hösten 2010
Den listan jag tittade på hade åtta röster på mina vargar (som var armé nr 3)...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Inte för att vara taskig eller så, men säker på att du inte såg fel? Jag vet inte vad annars jag kan säga :/Serpent skrev:Den listan jag tittade på hade åtta röster på mina vargar (som var armé nr 3)...
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
- speedfreek
Finns det bilder på orkerna?
Ja det vart många kort tagna, jag sitter och väntar på att få dem bara.
Ja då blandade jag ihop Eldar med SW, så Rikards Eldar va armé nummer 4 i så fall. Jag är också ganska säker på att det inte va nån som fick 8 röster och det fanns bara en lapp som resultatet skrevs ner på. En 3a kan lätt förväxlas med en 8a när det skrivs för hand.
Ja då blandade jag ihop Eldar med SW, så Rikards Eldar va armé nummer 4 i så fall. Jag är också ganska säker på att det inte va nån som fick 8 röster och det fanns bara en lapp som resultatet skrevs ner på. En 3a kan lätt förväxlas med en 8a när det skrivs för hand.
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
Ah, sablar då. Hade bestämt för mig att jag tittade på dragna streck...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Ja det va streck först och sen stod totalen bredvid i form av siffror
.
Stenhård kamp sista omgången om placering 2-5. Mattias och Jesper hade i princip avgjort det redan. Jag vet tyvärr inte namnen på de som kom 2a men 3a kom Erik Aronsson och Mattias Lamu från VSSU. Lagnamnen va nåt som dök upp under lagregistreringen så därav har jag ingen lista. Listan som är grund för rankingen är dock fixad av Snot så den kommer väl upp snart med namn.
Klart coolast är att bilden på Mattias och Jesper hade filnamnet "IMG_1337.JPG" .... Elite är precis vad bilden är
. Jag tror Jesper knep en Ork Warboss på bike från Forgeworld och Mattias plockade en låda prism/nightspinner från prisbordet och pokaler fick alla som placerade sig topp 3 samt best painted. Mer bilder kommer senare när jag väl får dom.
Klart coolast är att bilden på Mattias och Jesper hade filnamnet "IMG_1337.JPG" .... Elite är precis vad bilden är
- Bilagor
-
- IMG_1345 20%.jpg (167.01 KiB) Visad 1373 gånger
-
- IMG_1337 15%.jpg (137 KiB) Visad 1377 gånger
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Lag Rosa Skräck bestod av Linus Widner (Ylva) och Anton Mittendorf (klubblös).
Klart det var en Elite bild. Fotografen var ju grym ^^. Jag och Alexander ska försöka knåpa ihop en Batte Report, som antingen dyker upp här eller på Vox. Den som lever får se...