Intresseanmälan Ulricehamn OPEN!

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
patrik thoren

Re: Intresse Anmälan Ulricehamn OPEN!

Inlägg av patrik thoren »

Detta låter extremt kul!

Helt klart intresserad.

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Inlägg av Zurken »

500kr känns helt rimligt för något sånt här. Låter riktigt kul :)
Alexander Merinen

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Mycket lockande beskriving för en turnering! Jag är mycket intresserad, men det är stor risk att det kommer krocka med annat när jag har så pass få helger att resa bort på. Skitbra initiativ och än en gång; trevligt upplägg!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

daskad

Inlägg av daskad »

Tack! Ska försöka göra detta till något väldigt bra och förhoppningsvis återkommande så du kan komma nästa gång, om du inte kan denna ;)

De två just nu mest troliga helgerna jag tittar på är första helgen i Maj 4-6 alt. 5-6 eller 11-13 alt. 13-14 Maj.

Vad tycker folk om längden? ska det vara 1 eller 2 nätter?
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Soft med 2 nätter särskilt om det inte blir dyrare...

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

BLOODLETTERS

Inlägg av BLOODLETTERS »

Detta låter riktigt skoj, spännande och intressant! Sova i riktig säng när man é borta på turnering och TACO´s lockar bara det.

Hoppas dock verkligen på första helgen och gärna två nätter, då är jag ledig fre, lör o sön den veckan, alltså perfekt för mig, jobbar dock nästa helg så det datumet gillar jag inte
för då kan jag inte vara med blir det första helgen så SKA jag vara med.
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Verkar asballt! Ja kommer om det blir ett rimligt datum!

daskad

Inlägg av daskad »

Då det verkar som en del av de som ska till Adepticon har visat intresse ( om jag har rätt på vem som är vem på forumet ). Vilka datum är ni borta? Så jag inte lägger det under tiden ni är iväg tänkte jag mest
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

daskad

Re: Intresseanmälan Ulricehamn OPEN!

Inlägg av daskad »

Jag har räknat på det aningen och har kommit fram till följande:

Om turneringen ska gå ihopsig för mig personligen kommer jag att behöva ta 400 kr och det måste komma MINST 25 personer.

Just nu har jag två alternativ. Första är att lägga upp turneringen med fast datum, men inte börja ta betalt innan det är minst 25 som anmält sig eller ha kvar det som intresseanmälan tills 30ish personer har sagt att de är väldigt intresserade eller iaf intresserde

Eftersom detta är min första turnering utanför klubben som jag arrangerar tar jag hjärteligt imot alla förslag och hjälp man kan få!

Vad ska man göra för att turnering ska räknas in i rankingen t.ex?
Felix "Daskad" Thuresson

Användarvisningsbild
Flychten

Re: Intresseanmälan Ulricehamn OPEN!

Inlägg av Flychten »

Låter sjukt bra detta! Jag anmäler intresse.
Ägare av Weighted Dice din Spellbutik i Katrineholm och på Nätet

Skriv svar