Direforz cup
Re: Direforz cup
Kan vara värt att nämna att de som tillhör VÄS där tillhör Västerås förening och inte mitt VÄS i växjö.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Ditt...egge skrev:Kan vara värt att nämna att de som tillhör VÄS där tillhör Västerås förening och inte mitt VÄS i växjö.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
the godfather
-
Silversixx
Jag tror Egges mitt och ditt är helt uppåt väggarna i och med den här signaturen...Hylander skrev:Ditt...egge skrev:Kan vara värt att nämna att de som tillhör VÄS där tillhör Västerås förening och inte mitt VÄS i växjö.
Lite kalåada såhär på fredagen är fan inte fel!Jag älskar min fästmö My Hansson...
Jag roddar det när det drar ihop sig till inlämning 
The lord giveth. The lord taketh.
Tänkte bara påminna om att det drar ihop sig till inlämning av listorna.
2010-08-20 var tänkt som sista datum för detta.
Rock on!
2010-08-20 var tänkt som sista datum för detta.
Rock on!
En liten ändring i schemat har uppstått.
Samlingen inför turneringen sker på lördag kl 10 på Stora vallaskolan i Degerfors, så folk som kommer från andra orter slipper gå upp dan innan
Vi kommer skylta lite löst med vart det är och om nån inte hittar så är det bara att ringa eller messa mig på 073-9097789.
Alltså: Samling inför turneringen sker kl 10:00 på lördag morgon.
Samlingen inför turneringen sker på lördag kl 10 på Stora vallaskolan i Degerfors, så folk som kommer från andra orter slipper gå upp dan innan
Alltså: Samling inför turneringen sker kl 10:00 på lördag morgon.
Inte så många anmälda, det kanske går att spela alla tre matcherna på lördag ?
Behöver ni mer bord till det ?
Behöver ni mer bord till det ?
Vi har lyckats skramla ihop 6-7 bord, så det ska nog gå att köra fler matcher än tre t.o.m. Vi får kolla vid samlingen på lördag kl 10 vad folk vill o kan o sen rodda nåt bra utifrån det.
Ambitionen är hur som helst att köra fler än tre matcher iom att det är så pass få anmälda i förhållande till vad det var planerat och upplagt för.
Ambitionen är hur som helst att köra fler än tre matcher iom att det är så pass få anmälda i förhållande till vad det var planerat och upplagt för.
Nu har jag fått in alla listor utom tre, så då tänkte jag att det är lika bra att publicera dem så att folk kan snoka lite på vad som dyker upp.
Mycket nöje
Om det är nån som inte får upp den bifoga filen eller inte kan läsa den, maila mig så skickar jag den i annat format eller i text i ett mail. Forzcup2010@gmail.com
Mycket nöje
Om det är nån som inte får upp den bifoga filen eller inte kan läsa den, maila mig så skickar jag den i annat format eller i text i ett mail. Forzcup2010@gmail.com
- Bilagor
-
- Alla listor Forzcup 2010.xls
- (36 KiB) Nerladdad 209 gånger