Den gången jag mött Walander var han duktig och konsekvent med att hålla modellerna åtskilda genom att vrida dom, så där var det inget problem. Och där är det ju heller inga problem att fråga vad som är vad.
Men jag håller med om att det är ännu lättare om en spelare målare sina nids-enheter med tydliga unit markings och det är särskilt viktigt om det är en spelare som inte är så noga med att synliggöra enheterna på något annat vis under spelet.
Tabletop Painted
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: Tabletop Painted
Eller som tidigare poster skrev olikfärgade ringar man hänger på dom olika modellerna.
snabbt och ltt att see vilka enheterna åär och massor av platser pågaunts att hänga ringar på
snabbt och ltt att see vilka enheterna åär och massor av platser pågaunts att hänga ringar på
- Styranimon
Re: Tabletop Painted
Håller med Tue på den punkten, mycket lättare än att vända sina gubbar, tycker jag 
Själv målar jag en viss del av kroppen i en annan färg för att hålla reda på squaderna. Funkar också.
Själv målar jag en viss del av kroppen i en annan färg för att hålla reda på squaderna. Funkar också.