Och alla hade varit blåa!!! Army Painter-sprayen hade hjälpt oss oerhört...egge skrev:Fy fasikens vad tuff idé!Serpent skrev:Jag har ju sagt det ett par gånger nu, men hade jag vetat lite tidigare att man fick spela fyra likadana arméer så hade nog mitt lag bestått av fyra Ultramarines-listor, alla ledda av varsinn Ultra-specialkaraktär!
Special Olympics hade vi nog hetat då...
Statistik inför...
Re: Statistik inför...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
-
Johannesson
Land Raiders
BT - 1
BA - 3
CSM - 7
DA - 1
GK - 1
SM - 4
SW - 3
Raiders i endast 20 av 110 Marines-listor alltså. Eller 10% av samtliga listor om man så vill. Och inga listor med 2+ LRs.
BT - 1
BA - 3
CSM - 7
DA - 1
GK - 1
SM - 4
SW - 3
Raiders i endast 20 av 110 Marines-listor alltså. Eller 10% av samtliga listor om man så vill. Och inga listor med 2+ LRs.
"Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight train comin' your way" - No Leaf Clover
Awesome, mitt lag står för 15% av alla Land Raiders. 
-
the godfather
fan ta dig/er jon
(0 landraiderlag)
(0 landraiderlag)
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Phu, våran enda IG-lista står för 20% av alla Russar (och det är fler russar än land raiders)HeadWar skrev:Awesome, mitt lag står för 15% av alla Land Raiders.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Ja, vad är det för skumt påfund, ingen i ert verkar spela något ni brukar (utom du då). Och är det 2 dark eldar jag ser skymtas där? 
haha, mitt byte av lista sänkte alla listor med minst 2 Land Raiders med 100%
Alexander Merinen
PAX FÖR CALGAR!!!egge skrev:Fy fasikens vad tuff idé!Serpent skrev:Jag har ju sagt det ett par gånger nu, men hade jag vetat lite tidigare att man fick spela fyra likadana arméer så hade nog mitt lag bestått av fyra Ultramarines-listor, alla ledda av varsinn Ultra-specialkaraktär!
Special Olympics hade vi nog hetat då...
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.
Som hittepåare till idén vill jag nog sno Calgar för mig själv. Du kan få Tigurius...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...