Lagturnering i Moskva 17-18 december
Re: Lagturnering i Moskva 17-18 december
Sjukt sugen....
jobbet fuckar upp det som vanligt för mig. behöver bara ta en dag semester förvisso men det kan vara svårt nog det med.
sen att hitta ett lag som vill ha en med skulle bli ett senare problem.
sen att hitta ett lag som vill ha en med skulle bli ett senare problem.
Ja' än't bittä'!
-
Gonka Koff
Hej igen,
Det verkar som att vi kommer att få ihop minst ett lag!
Jag har ingen listig plan för hur detta skall organiseras, men nånstans måste man ju börja. Jag har precis skickat ett mail till Stepan och förvarnat om vår ankomst.
Det vore ju roligast om vi som åker flyger i samma plan, med platser bredvid varandra, och för att ordna det vet jag inget annat sätt än att en stackare bokar alla biljetterna på en gång. Det skulle ju kunna vara jag, (men jag vill då gärna ha stålars i förväg). Vi bör också komma överens om vilka dagar vi vill resa på. Jag skulle till exempel kunna tänka mig att resa torsd-sön eller fredag-måndag för att få chansen att kolla in stan litet mer (självklart måste inte alla åka exakt samma dagar).
Om jag har fattat det rätt är följande klara att resa:
Jag (Henrik)
Olof
Richard
Chosen
Crippen
Alltså en kort från fullt lag... Vilka mer vill komma med? -och nu räcker det inte längre med "sugen"
Det verkar som att vi kommer att få ihop minst ett lag!
Jag har ingen listig plan för hur detta skall organiseras, men nånstans måste man ju börja. Jag har precis skickat ett mail till Stepan och förvarnat om vår ankomst.
Det vore ju roligast om vi som åker flyger i samma plan, med platser bredvid varandra, och för att ordna det vet jag inget annat sätt än att en stackare bokar alla biljetterna på en gång. Det skulle ju kunna vara jag, (men jag vill då gärna ha stålars i förväg). Vi bör också komma överens om vilka dagar vi vill resa på. Jag skulle till exempel kunna tänka mig att resa torsd-sön eller fredag-måndag för att få chansen att kolla in stan litet mer (självklart måste inte alla åka exakt samma dagar).
Om jag har fattat det rätt är följande klara att resa:
Jag (Henrik)
Olof
Richard
Chosen
Crippen
Alltså en kort från fullt lag... Vilka mer vill komma med? -och nu räcker det inte längre med "sugen"
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Gonka Koff skrev:Om jag har fattat det rätt är följande klara att resa:
Jag (Henrik)
Olof
Richard
Chosen
Crippen
Blom
Räker 7 venoms? Eller ska jag bygga någon mer?
-
Gonka Koff
Strålande! Då har vi mannar till ett lag ( och ligger bra till med armefördelningen också om jag inte är helt fel ute).
... Men vi ska väl ha mer än ett lag? Vilka mer kommer?
... Men vi ska väl ha mer än ett lag? Vilka mer kommer?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Har ni bestämt något än?
Jag är sugen på att åka om det finns plats kvar i laget.
Jag är sugen på att åka om det finns plats kvar i laget.
Rouge Trader
Jag är också lite småsugen. Osäker på datumet dock, känns som jag borde skriva en tenta därikring...
Ska höra mig för och se om några polare är sugna och isåfall kanske man kan lägga grunden för ett andra lag.
Ska höra mig för och se om några polare är sugna och isåfall kanske man kan lägga grunden för ett andra lag.
-
Gonka Koff
Låter ballt, ryssarna har sagt sig kunna fylla på laget med folk om man r för få. Tror dock att det börjar bli dags att bestmma sig ganska snart eftersom platserna kan ta slut.
Jag återkommer med lite idéer hur resan kan samordnas.
/Henrik
Jag återkommer med lite idéer hur resan kan samordnas.
/Henrik
Har fixat pass nu. Ska bara få visum med. Har även pengar till flyg resa ifrån torsdag.
Böjar bli rikigt pepp nu!
Böjar bli rikigt pepp nu!