vinterslaget den 23-24 februari 2013

Vinterslaget, Halmicon, Hammarslaget

Moderator: tue

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: vinterslaget den 23-24 februari 2013

Inlägg av Hylander »

LillePer skrev:Ska du spela och isåfall vem kompar dig? Annars låter det tipptopp.
Det kan du få göra. Jag skall kolla med någon skåning alt stockholmare också så det inte blir fel.
Äru på?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

vinterslaget den 23-24 februari 2013

Inlägg av LillePer »

Visst. Jag ska namnkompa dig för att du stavar fel.

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: vinterslaget den 23-24 februari 2013

Inlägg av Hylander »

LillePer skrev:Visst. Jag ska namnkompa dig för att du stavar fel.
Tja om jag nu har dyslexi så får du ju ge mig lite handicap ;)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

keiko76
Inlägg: 364
Blev medlem: 22 feb 2012, 20:52

Re: vinterslaget den 23-24 februari 2013

Inlägg av keiko76 »

Är IA och typlistorna ur Raid on Kastorel tillåtet. Jag spelar orks och vill använda en sk Mekboy junka eller Big Trakks, den är som en looted fast lite dyrare och har inte "dont press dat"

Det jag planerar är en ska Big Mek army med Kans och dreads. poängmässigt ser det ganska lika ut.

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: vinterslaget den 23-24 februari 2013

Inlägg av Hylander »

Om swefaq kommer med en lista på IA saker innan sista datum för inskick av listorna så är det den som gäller. Annars kommer inte IA tillåtas.

Jag är tveksam till att swefaq kommer hinna komma med detta innan mitten på februari så det kanske kan vara lönt att titta på vilka alternativa enheter du kan ta istället.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

patrik thoren
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 aug 2009, 15:53

Re: vinterslaget den 23-24 februari 2013

Inlägg av patrik thoren »

Listorna skall skickas till Tue eller.....? :mrgreen:

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: vinterslaget den 23-24 februari 2013

Inlägg av Hylander »

patrik thoren skrev:Listorna skall skickas till Tue eller.....? :mrgreen:
Yupp han håller i allt det. Jag får en sammanställning...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Kimich
Inlägg: 513
Blev medlem: 19 apr 2011, 15:15
Ort: Stockholm

Re: vinterslaget den 23-24 februari 2013

Inlägg av Kimich »

Det där kontonumret skulle ha kommit upp inom ett par dagar för en månad sedan eller liknande. Hur går det med förbetalnings möjligheterna?

tue
Inlägg: 288
Blev medlem: 16 okt 2008, 14:06

Re: vinterslaget den 23-24 februari 2013

Inlägg av tue »

kommer imorgon, hade hoppas att fått ett sverok konto men får använda ett privatkonto undertiden

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: vinterslaget den 23-24 februari 2013

Inlägg av Flogger »

Hylander skrev:Om swefaq kommer med en lista på IA saker innan sista datum för inskick av listorna så är det den som gäller. Annars kommer inte IA tillåtas.

Jag är tveksam till att swefaq kommer hinna komma med detta innan mitten på februari så det kanske kan vara lönt att titta på vilka alternativa enheter du kan ta istället.

De la ju upp en tråd för inte så länge sedan "tillåtas från IA".

Om ni inte orkar kolla upp regler så be folk skicka med reglerna till de IA grejer de vill spela när de skickar in listan. Om man gör på det sättet finns det ju ingen anledning att inte tillåta IA, förutom om man vill se mindre variation i listor.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Skriv svar