Göteborgsregionen till SSK

RTO, Bergshammer, TumBacon, mfl

Moderatorer: Katarsis, imp

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Göteborgsregionen till SSK

Inlägg av LillePer »

Vilka åker hur och när? Tiiidigt lördag med bil går. Eller bil/tåg fredag kväll? Hur tänker folk och vilka kör om dom kör?

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator
Inlägg: 3223
Blev medlem: 30 nov 2008, 12:52

Re: Göteborgsregionen till SSK

Inlägg av HeadWar »

Det blir verkligen absurt tidigt om man ska åka på lördagen, så jag siktar på att åka fredag kväll. Jag litar inte på min bil just nu, men kan tänka mig att köra en hyr-/lånebil. (Minibuss? :wub:)

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Göteborgsregionen till SSK

Inlägg av Jocke Rapp »

Jag tar mig upp själv redan fredag morgon. Hemresan hade jag tänkt ta med tåg...

Argos
Inlägg: 1337
Blev medlem: 09 okt 2008, 07:55

Re: Göteborgsregionen till SSK

Inlägg av Argos »

Minibuss på fredag kväll låter nice.

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator
Inlägg: 3896
Blev medlem: 13 jan 2009, 23:41
Ort: Kungsbacka (typ gbg)

Re: Göteborgsregionen till SSK

Inlägg av Zurken »

Mina föräldrars minibuss går nog tyvärr inte att låna, det är några mindre fel med den som ska fixas så den är inte så bra lämpad för en sådan lång körning. Jag ska se om jag kan få det fixat tills dess, men jag tror inte att det hinner bli färdigt så fort.

Jag tar gärna en plats i någons bil och att hyra funkar väl också bra, är man många som delar på det blir det ju inte så farligt dyrt.
Alexander Merinen

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator
Inlägg: 3223
Blev medlem: 30 nov 2008, 12:52

Re: Göteborgsregionen till SSK

Inlägg av HeadWar »

Dammit! Jaja, går ju att hyra också, fast är vi inte fler än såhär känns Anders bil som ett lockande alternativ.

Argos
Inlägg: 1337
Blev medlem: 09 okt 2008, 07:55

Re: Göteborgsregionen till SSK

Inlägg av Argos »

Förstår att min bil låter som ett lockande alternativ för dig, tyvärr är inte 100 mil lika billigt och kul för mig... Hur många är vi egentligen? Antar att vi är minst 5: Jon, Zurken, Per, Ooan och Jag. Skall Kirby med? Skall Olof med?

Min bil tar max 4, så den kan ju lösa transporten får några av oss, men inte alla.

Det går att hyra minibus på Hertz för 1800, känns som en ganska vettig lösning om vi är minst 6 pers. Om vi är 5 kan man hyra en V70 eller motsvarande för 900 kr.

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator
Inlägg: 3223
Blev medlem: 30 nov 2008, 12:52

Re: Göteborgsregionen till SSK

Inlägg av HeadWar »

Vi får ju givetvis splitta den riktiga kostnaden, inte bara bensinen, och man kan turas om att köra, men det låter ju som att vi är några stycken mer än vad som får plats.

Hand upp alla som vill vara med och hyra minibuss!

Jag ser både Olof och Kirby på anmälningslistan, men inga av the usual suspects när det gäller bilinnehav.

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Göteborgsregionen till SSK

Inlägg av LillePer »

Jag vill hyra bil! Ska dubbelkolla med kirby.
EDIT:
Kirby var inte intresserad av att hyra bil, så räkna inte med honom.

Argos
Inlägg: 1337
Blev medlem: 09 okt 2008, 07:55

Re: Göteborgsregionen till SSK

Inlägg av Argos »

Olof har ju inte visat något som helst intresse för denna tråden, så jag antar att han tar sig upp själv... I så fall är vi 5 och då borde det räcka att hyra en stor kombi, vilket blir mycket billigare.

Skriv svar