Covid 19 turnering

RTO, Bergshammer, TumBacon, mfl

Moderatorer: Katarsis, imp

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Covid 19 turnering

Inlägg av Papa D »

Hej alla mina vänner och motståndare, Jag sitter hemma i skärgården och håller på att bli galen.

Jag funderar på att hålla en turnering om typ 28 spelare, med servering. Jag skulle vilja veta om folk vill komma. Alltså rent generellt. Jag letar loka och funderar över tajming, men säg, mitten av maj som riktmärke.

Alla som tycker jag är dum, oansvarig eller helt enkelt empatilös för läkare och sjuksköterskor... Kan få behålla sina tankar och ideér för sig själv. De jag vill veta nedan är, hur många i sthlms området vill va med och spela?

Format, typ 1500-2000p ETC/WTC eller ITC, 3-4 matcher på en dag. Bar och kanske mat. Bra eller anus, svara nedan.

Mvh

Daniel
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Covid 19 turnering

Inlägg av daskad »

Jag är på. 100%. Helst 2 dagar dock så det är ännu mer värt att åka från Malmö
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Inlägg: 11197
Blev medlem: 07 nov 2008, 07:21
Ort: Uppsala

Re: Covid 19 turnering

Inlägg av DHettNeck »

Låter kul.

Vill folk spela kan jag också meddela att vi just nu fortfarande planerar att genomföra våran turnering i uppsala den 23 maj:

https://sv40k.se/forum/viewtopic.php?f=112&t=20023
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Användarvisningsbild
pära
Inlägg: 411
Blev medlem: 11 okt 2008, 01:20
Ort: DMF

Re: Covid 19 turnering

Inlägg av pära »

Riktigt obegåvad idé Daniel, så kass att jag inte kan låta bli att svara.

-du kan sannolikt smitta i princip asymptomatiskt
-bidrar du till spridning bidrar du till undanträngning i vården tex cancerbehandlingar och annat som uteblir pga covid-19 tex planerade kejsarsnitt osv
-det är ett jävla hån mot sjukvårdspersonal då mycket talar för att ökad exponering ökar risken för att bli allvarligt sjuk. Det dör redan vårdpersonal av
covid-19 och snälla bidra inte till att det ökar..

Jag har ingen aning om vem Daskad är men att ”100%” åka från Malmö till Stockholm (av alla ställen just nu) för nåt sånt (det har ju mer än en instans avrått från) är riktigt jävla korkat. Om du nu inte tänkte stanna där året ut.

Jag hoppas att du bara trollar.

/Läkare

Skriv svar