Pontus sors
Måste avanmäla mig.
Bergshammer II, The Revenge 1000p 6:te Mars Uppdaterad 16 Fe
Re: Bergshammer II, The Revenge 1000p 6:te Mars Uppdaterad 1
Listinskick ikväll
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.
Vi saknar ett gäng listor, känner ni någon som är med på listan så säg åt dom att få in listan ASAP
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.
sorry missade att det var listinskick överhuvud taget ser till att ni får listan under dagen och ska påminna dom jag känner på listan
/Kickern
När är nästa Turnering, har fan blodad tand nu 
Skickat från min iPhone med Tapatalk

-
http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=42&t=15233XecrNist skrev: Vad blev resultatet?
Om inte allt för lång tid förhoppningsvis. Vi har redan gått tillbaka till ritbordet för att planera upp hur nästa turnering kommer se ut.d00fy skrev: När är nästa Turnering, har fan blodad tand nu
By my calculations Spiders Georg would have to eat 58,405,479 and a half spider a day. About 41,000 spiders a second. Obviously Spiders Georg is fucking insane.
Fan va grymt. Funderar ni på att köra större listor då? Typ 1850p? Eller vill ni behålla konceptet?thismeanswarmate skrev:http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=42&t=15233XecrNist skrev: Vad blev resultatet?
Om inte allt för lång tid förhoppningsvis. Vi har redan gått tillbaka till ritbordet för att planera upp hur nästa turnering kommer se ut.d00fy skrev: När är nästa Turnering, har fan blodad tand nu
Det hade varit kul att köra typ komp mall med mer poäng och längre tröskel. Eller köra på Easykomp