40k SSK 2010

RTO, Bergshammer, TumBacon, mfl

Moderatorer: Katarsis, imp

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: 40k SSK 2010

Inlägg av Katarsis »

Schema för hela konventet: http://stockholmsspelkonvent.se/wp-cont ... etsDoc.pdf

Idag är sista dag för föranmälning, sedan är det dyrare.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: 40k SSK 2010

Inlägg av theWatchman »

Hade inte tänkt åka på SSK för att jag var upptagen med annat... Men nu verkar det finnas en öppning trots allt. Såg att det var två dagar försent att anmäla sig men eftersom tuneringen inte är full undrar jag om man ändå kunde snika till sig en plats? Tror detta även gäller Daniel Leidermark.

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: 40k SSK 2010

Inlägg av Papa D »

Ahh, ska leidermark å gustavsson komma så stryk mig =)

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: 40k SSK 2010

Inlägg av theWatchman »

Va fan vi tänkte ju slagga hos dej =)

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: 40k SSK 2010

Inlägg av Papa D »

Hehe, jag kan tyvärr inte husera gäster men kolla med min bror. Tror inte ni vill bo hos mig med 2 skrikiga barn och en lätt retlig fru i allafall =)

Klart ni ska komma upp guys! De blir najs. Turneringen e ju inte full mig veteligen, så dom lär väl bara bli glada om ni kommer.

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: 40k SSK 2010

Inlägg av theWatchman »

De hade vart najs o komma upp! Vi är väl 50% säkra i nuläget, men vill höra att det är grönt ljus från en arrangör innan vi tar planerna längre.

Vore fan ballt om vi kunde hitta nån o sova hos. Hos Jimmy vore ju kalsa men det lär ju bli fattigt med sömn =)
Ja kan nog iof sova hos syrran...

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: 40k SSK 2010

Inlägg av Katarsis »

Det finns platser kvar till turneringen, bara att mejla ssk@gamerzgate.se som det står i första posten och sedan betala allt på plats.

Har även uppdaterat första posten med missions.

/Mattias
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: 40k SSK 2010

Inlägg av Gonka Koff »

theWatchman skrev:Vore fan ballt om vi kunde hitta nån o sova hos. Hos Jimmy vore ju kalsa men det lär ju bli fattigt med sömn =)
Det går att slagga hos mig. Dock bor jag en bra bit ifrån turneringen (ca 45 min med bil). Det går med andra ord inte att kombinera party med sovplats hos mig. Men annars är ni välkomna till villa Äppelbo!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: 40k SSK 2010

Inlägg av theWatchman »

Gonka Koff skrev:
theWatchman skrev:Vore fan ballt om vi kunde hitta nån o sova hos. Hos Jimmy vore ju kalsa men det lär ju bli fattigt med sömn =)
Det går att slagga hos mig. Dock bor jag en bra bit ifrån turneringen (ca 45 min med bil). Det går med andra ord inte att kombinera party med sovplats hos mig. Men annars är ni välkomna till villa Äppelbo!
Det vore jäkligt najs! Återkommer när vi vet 100% :D

Leidermark
Inlägg: 366
Blev medlem: 13 jul 2009, 10:01

Re: 40k SSK 2010

Inlägg av Leidermark »

Gonka Koff skrev:
theWatchman skrev:Vore fan ballt om vi kunde hitta nån o sova hos. Hos Jimmy vore ju kalsa men det lär ju bli fattigt med sömn =)
Det går att slagga hos mig. Dock bor jag en bra bit ifrån turneringen (ca 45 min med bil). Det går med andra ord inte att kombinera party med sovplats hos mig. Men annars är ni välkomna till villa Äppelbo!

Låter fettnajs :)

Har anmält oss nu så vi kommer. Vore jättetrevligt om vi kunde slagga hos er :)

Skriv svar