Ris och ros bergshammer

RTO, Bergshammer, TumBacon, mfl

Moderatorer: Katarsis, imp

Användarvisningsbild
frehol

Re: Ris och ros bergshammer

Inlägg av frehol »

Nurgle skrev:- Gärna målnings- och trevlighetspoäng. Om ni vill köra omålat, låt spelarna rösta själva på bäst målade arme som en sidoshow, så det premierar de som ansträngt sig och har med sig snygga grejer. Alltid roligt att spela mot snygga arméer.
Instämmer!

Instämmer också med det mesta annat.

Jag är ny så jag spelar långsamt, men det verkade som att de flesta inte hann särskilt långt under sina matcher. Kanske passar 1500/1850 poäng eller liknande bättre under tidspressen?

Edit: insåg att 2000p var ju träning inför Fantasia.

Användarvisningsbild
Astroth

Inlägg av Astroth »

Det verkade asnice. skulle vilja se vad folk hade för listor, finns det postat någonstans?

samt när är nästa!!

Poet

Inlägg av Poet »

Mer turneringar i sthlm!!

Blir det en pre-TTT eller?! Söndag 25.. kom igen nu!! =)

Enochia

Inlägg av Enochia »

Tack för all kritik, vi har planer på att köra fler gånger garanterat, men för tillfället så håller DL på att organisera om så vi har svårt att få tag i folk, alltså kommer det inte att bli en inför TTT.
Vi satsar istället på en inför SM i framtiden, får se om vi hinner med en liten egen endagars mys innan det.
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.

Användarvisningsbild
Astroth

Inlägg av Astroth »

Enochia skrev:Tack för all kritik, vi har planer på att köra fler gånger garanterat, men för tillfället så håller DL på att organisera om så vi har svårt att få tag i folk, alltså kommer det inte att bli en inför TTT.
Vi satsar istället på en inför SM i framtiden, får se om vi hinner med en liten egen endagars mys innan det.

Bild

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Astroth skrev:
Enochia skrev:Tack för all kritik, vi har planer på att köra fler gånger garanterat, men för tillfället så håller DL på att organisera om så vi har svårt att få tag i folk, alltså kommer det inte att bli en inför TTT.

Bild
Eller erbjud er hjälp att få det att bli av ... ;)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

d00fy

Inlägg av d00fy »

När är nästa turnering? Vi är 3 personer i Stockholm som är turnerings sugna!

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Användarvisningsbild
Nurgle
Kontakt:

Inlägg av Nurgle »

Vi är fler än tre ;)

Användarvisningsbild
Naz87

Inlägg av Naz87 »

Jag själv känner mig som tre sugna personer

Enochia

Inlägg av Enochia »

Vi jobbar på det, lovar inget men tänk små armeer, högkomp
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.

Skriv svar