Warcon
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Warcon
Konstigaste och knasigaste kombon ligger nog Pär/Johan bra till för, med dubbla Karamazovs och konstigt jox. Själva har vi släppt allt det här med skicklighet och räknar med att kombon PBS/Fear spelar åt oss.
Re: Warcon
Jag räknar med att Gazgkull vinner varje match åt oss. Våran kombo är Orker med Anti-Tank.
- speedfreek
-
Gonka Koff
Jag och Richard litar också på PBS, har en del riktigt fuskiga planer ihop med Eldrad. Kompen är ... sådär som resultat förstås.Jocke Rapp skrev:Själva har vi släppt allt det här med skicklighet och räknar med att kombon PBS/Fear spelar åt oss.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Sjukt optat att tvinga sina egna psykers att trolla på 3D6..Gonka Koff skrev:Jag och Richard litar också på PBS, har en del riktigt fuskiga planer ihop med Eldrad.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Menar du inte tvåtusenåtta, när just orker med antitank tog en jordskredsseger i dubbelturneringen?speedfreek skrev:Så tvåtusentio!
- speedfreek
- speedfreek
Och jag målade på minst tre gubbar till min armé igår.
"All enemy Psychic test must be taken on 3D6..."Nefrums skrev:Sjukt optat att tvinga sina egna psykers att trolla på 3D6..