TOKSPELEN 2017

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: TOKSPELEN 2017

Inlägg av fauh »

Det var väldigt många som inte skickade in lista enligt mallen... -5 komp på alla som inte skickade in enligt mallen? ;)

Robinmtb
Inlägg: 56
Blev medlem: 06 dec 2015, 21:28

Re: TOKSPELEN 2017

Inlägg av Robinmtb »

Haha ska man vara nitiskt så har många även glömt skriva ut vanliga poäng :P

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: TOKSPELEN 2017

Inlägg av fauh »

F.ö Wilhelm Ericsson: Librarian är Warlord och han har ett Force Sword.

Robinmtb
Inlägg: 56
Blev medlem: 06 dec 2015, 21:28

Re: TOKSPELEN 2017

Inlägg av Robinmtb »

Kan man anmäla förening som vanligt, för att slippa spela mot sina föreningskamrater?

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: TOKSPELEN 2017

Inlägg av fauh »

Robinmtb skrev:Kan man anmäla förening som vanligt, för att slippa spela mot sina föreningskamrater?
+1

Arrack
Inlägg: 17
Blev medlem: 18 feb 2016, 09:05

Re: TOKSPELEN 2017

Inlägg av Arrack »

Spell Familiar skrev:Daniel Johansson har varken skrivit ut komp, psykklass eller warlord.
Men han är i gott sällskap för självaste TOK-generalen Hylander har glömt skriva ut vad respektive enhet kompar! :lol:
Och, inte 100%, men jag tror att Putte har tagit för många reliker på sin warboss. (Big Bosspole är jag osäker på men inte DA dead shiny Shoota och DA supa cybork)!
När jag ändå är igång kan jag hoppa på småsaker också: Wille har glömt specificera vilket forceweapon hans Librarian har och också glömt utse warlord (förmodat samma men rätt ska vara rätt)


Hylander är dålig. Men jag tänker skylla på att min hårddisk kraschade lite lagom. Så jag tvingades krångla in en dålig battlescribe lista från mobilen. Jag kommer uppdatera med en vettig imorgon, eftersom min dator kom tillbaka ikväll.

Användarvisningsbild
Spell Familiar
Inlägg: 397
Blev medlem: 02 jun 2015, 10:38

Re: TOKSPELEN 2017

Inlägg av Spell Familiar »

Hej kamrater!
Här kommer fler glada och ödmjuka påpekanden där tryckfelsnisse (tittar på dig Nils) varit framme.
LillePer har missat sätta psykklass på sin stora pippi.
Alexander Elmgren lika så på sin Libbe.
Och Björk har (precis som Hylander, kan inte nog pointera detta) missat sätta ut vad respektive enhet kompar.
Nu lovar jag att inte hitta fler fel och jag väntar fortfarande på att någon ska hitta fel i min lista jag rättar gladeligen!
Ses på fredag!
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."

mtz
Inlägg: 250
Blev medlem: 08 dec 2008, 16:54
Ort: Varberg

Re: TOKSPELEN 2017

Inlägg av mtz »

Du menar som att dina havocs saknar poäng å kompkostnad?

mtz
Inlägg: 250
Blev medlem: 08 dec 2008, 16:54
Ort: Varberg

Re: TOKSPELEN 2017

Inlägg av mtz »

Sen om man kör iron warriors så måste alla som kan ha votlw. Det har du missat på alla enheter.

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: TOKSPELEN 2017

Inlägg av fauh »

En sak som jag har missat är att min libbe är ML2. Det är betalt både poäng och komp på det men försvann vid omformatering! Det är bara att dubbelkolla poängen så märks det.

Skriv svar