Städad luffare söker bil mellan Jönköping och Varberg

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Användarvisningsbild
The Gretchin
Inlägg: 674
Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04

Städad luffare söker bil mellan Jönköping och Varberg

Inlägg av The Gretchin »

Tänkte kolla om det är någon som tar bilen förbi (eller från) Jönköping på väg till Varberg. Antingen på fredagkvällen efter nio (ett långskott, jag vet...) eller på morgonen. Skicka ett PM eller skriv här. Bensinpengar och manlig kärlek utlovas! :wub:
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Städad luffare söker bil mellan Jönköping och Varberg

Inlägg av Hylander »

The Gretchin skrev:Tänkte kolla om det är någon som tar bilen förbi (eller från) Jönköping på väg till Varberg. Antingen på fredagkvällen efter nio (ett långskott, jag vet...) eller på morgonen. Skicka ett PM eller skriv här. Bensinpengar och manlig kärlek utlovas! :wub:
Kolla med Samuel, Flogger, Barret mfl. De stackarna bor ju i Jönköping ;)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

cazed
Inlägg: 48
Blev medlem: 15 maj 2014, 10:48

Re: Städad luffare söker bil mellan Jönköping och Varberg

Inlägg av cazed »

The Gretchin skrev:Tänkte kolla om det är någon som tar bilen förbi (eller från) Jönköping på väg till Varberg. Antingen på fredagkvällen efter nio (ett långskott, jag vet...) eller på morgonen. Skicka ett PM eller skriv här. Bensinpengar och manlig kärlek utlovas! :wub:
Åker från Ljungby och Jönköping blir något av en omväg men ifall du inte får tag i nått annat kan jag plocka upp dig på lördag morgon.

/Åke

Användarvisningsbild
The Gretchin
Inlägg: 674
Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04

Re: Städad luffare söker bil mellan Jönköping och Varberg

Inlägg av The Gretchin »

cazed skrev:
The Gretchin skrev:Tänkte kolla om det är någon som tar bilen förbi (eller från) Jönköping på väg till Varberg. Antingen på fredagkvällen efter nio (ett långskott, jag vet...) eller på morgonen. Skicka ett PM eller skriv här. Bensinpengar och manlig kärlek utlovas! :wub:
Åker från Ljungby och Jönköping blir något av en omväg men ifall du inte får tag i nått annat kan jag plocka upp dig på lördag morgon.

/Åke
Hej!

Om jag inte hittar någon från Jönköping kan jag ta mig hem till Växjö på kvällen. Det blir väl en bra bit närmre? Jag tackar ödmjukast för erbjudandet men hoppas att någon annan kan hjälpa mig då det egentligen är en alldeles för lång omväg för dig. :oops:
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Städad luffare söker bil mellan Jönköping och Varberg

Inlägg av Flogger »

Vi blir eventuellt bara 4st och då skulle vi nog kunna ta med dig Helmer. Men å andra sidan, blir vi 6st måste vi ta 2 bilar och då kan vi definitivt ta med dig. We keep you posted :)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
The Gretchin
Inlägg: 674
Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04

Re: Städad luffare söker bil mellan Jönköping och Varberg

Inlägg av The Gretchin »

Tack Flogger, känns schysstare mot Åke ifall ni kan plocka med mig. Hör av dig när du vet mer. Jag vet att mina tider är lite dumma, hoppas att det går att lösa ändå.
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Användarvisningsbild
The Gretchin
Inlägg: 674
Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04

Re: Städad luffare söker bil mellan Jönköping och Varberg

Inlägg av The Gretchin »

Har ni GOB:are bestämt er? Jag är klar i Jönköping 21.00. Efter det är jag redo att åka, kväll som morgon. :wub:
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Skriv svar