Edit: Vi ordnar även en vegetarisk variant om någon vill ha det istället, så skriv det när ni kontaktar mig om ni vill ha det.Hejsan alla,
på lördagens paus mellan match 2 och 3 (12.15-13.30) kommer vi erbjuda baguetter för de som är intresserade.
Vi har två alternativ:
* Räksallad
* Potatissallad + Rostbiff
Baguetterna kommer kosta 30kr/st, och om ni är intresserade, så behöver vi veta detta i förväg så vi kan förbereda lite.
Senast den 28/10 behöver vi veta hur många baguetter ni är intresserade av och vilken variant.
Maila mig med denna information, eller skicka PM på Svenska40k.
Glöm inte ange ert lagnamn, och det räcker att lagkaptenen kontaktar mig.
Mat på TTT på lördagen
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
-
Michael Carl
Mat på TTT på lördagen
Har mailat ut detta till lagkaptenerna preis, men skriver det även här om någon skulle missa det.
Re: Mat på TTT på lördagen
det kommer allts inte finnas något vegetariskt eller annat alternativ?
Ja' än't bittä'!
-
Michael Carl
Det är möjligt, skall prata med vår matansvarige.Halvar skrev:det kommer allts inte finnas något vegetariskt eller annat alternativ?
Jag kan ta din rostbiffHalvar skrev:det kommer allts inte finnas något vegetariskt eller annat alternativ?
//Björn
Michael Carl skrev:Det är möjligt, skall prata med vår matansvarige.Halvar skrev:det kommer allts inte finnas något vegetariskt eller annat alternativ?
Det hade varit väldigt trevligt med något vegetariskt.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Äsch.. Lär er äta kött som riktiga män! 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Re: Sv: Mat på TTT på lördagen
+1daskad skrev:Äsch.. Lär er äta kött som riktiga män!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
-
Silvertejp
-1, seriöst? Skärp er, lite jävla förståelse kan man väl ha för andra människor. Fattar att det inte är seriöst, men tycker ändå att det är en sjukt onödig kommentar.kombat skrev:+1daskad skrev:Äsch.. Lär er äta kött som riktiga män!
Sen får du gärna förklara för mig hur manlighet och konsumtion av djurkadaver hänger ihop.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Silvertejp skrev:-1, seriöst? Skärp er, lite jävla förståelse kan man väl ha för andra människor. Fattar att det inte är seriöst, men tycker ändå att det är en sjukt onödig kommentar.kombat skrev:+1daskad skrev:Äsch.. Lär er äta kött som riktiga män!
Sen får du gärna förklara för mig hur manlighet och konsumtion av djurkadaver hänger ihop.
+1
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Michael Carl
Vi ordnar detta om någon vill ha.Halvar skrev:det kommer allts inte finnas något vegetariskt eller annat alternativ?