Pär: jag lånar gärna en grabbnäve termaganter då om det är ok.
TOK 40 - Endagars inför lagturneringen. 19/10
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TOK 40 - Endagars inför lagturneringen. 19/10
Då både termagant- och barnvaktsproblematiken löst sig är Gustaf Friberg gärna med och lirar... 
Andreas Kjell avanmäler sig! Fick precis besök från långväga kompisar samma helg. Kommer dock plocka med dom ner för lite känn och kläm 
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Yay! 76 modeller målade och basade!
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Bajs på dig. Dina vänner får väl komma ner en annan helg. Riktiga vänner förstår....Trulsante skrev:Andreas Kjell avanmäler sig! Fick precis besök från långväga kompisar samma helg. Kommer dock plocka med dom ner för lite känn och kläm
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Listorna skall in idag!
Skicka, skicka!
Skicka, skicka!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Hur jag än lade fram det tyckte dom inte att det lät kul att sitta och titta på i 12 timmar, speciellt inte när det är alkoholförbud på rådhuset ^^Hylander skrev:Bajs på dig. Dina vänner får väl komma ner en annan helg. Riktiga vänner förstår....Trulsante skrev:Andreas Kjell avanmäler sig! Fick precis besök från långväga kompisar samma helg. Kommer dock plocka med dom ner för lite känn och kläm
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Saknar listor från:
Axel Rydén
Oscar De Palma Miranda
Pontus Andersson
Axel Rydén
Oscar De Palma Miranda
Pontus Andersson
Kommer vi få se listorna
När michael ändå släger in dem på hemsida..
Yupp så fort han gjort det så är det bara att beskåda osten... (ja det är ostigt..)LillePer skrev:Kommer vi få se listornaNär michael ändå släger in dem på hemsida..
Är kompmallen för snäll?Hylander skrev:Yupp så fort han gjort det så är det bara att beskåda osten... (ja det är ostigt..)LillePer skrev:Kommer vi få se listornaNär michael ändå släger in dem på hemsida..