Yupp!frigobben skrev:Det är bara jag som är lite grön fortfarande och inte mött alla raser än, exv Dark Eldar och Tau. Jag har väl viss koll dock. Det kommer bli kul, och det är det viktigaste!
Jag tolkar dig som att det är matchup-beroende ändå? Så om jag med mina Nids möter venomspam, hypotetiskt, så bör jag få handikapp i den matchen, även om dessa båda listor i en vanlig turnering hamnat på samma komp?
TOK37 - 9e mars
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TOK37 - 9e mars
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Aijt!Apocswe skrev:Det 'r så det ska tolkas tror jag.. Att man bara kollar på dom 2 listorna som möts just i det slaget...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Ja-a!
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Ser det som en anmälanOlof skrev:Ja-a!
Ja-a!Hylander skrev:Ser det som en anmälanOlof skrev:Ja-a!
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
-
Land_Raider
Dag Samuelsson Vill också leka lite
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
-
Doc Sniksnak
Jan Talts och Harald Talts anmäler sig.
Najs!Doc Sniksnak skrev:Jan Talts och Harald Talts anmäler sig.
Edit: 26 deltagare nu 4 till och 3 kvalar till SM!
Nä allt avrundas ner, om jag inte missminner mig..LillePer skrev:Fast 26 är väl 2.6 dvs 3 platser?