Ris Och Ros för TTT2015

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Ris Och Ros för TTT2015

Inlägg av Hylander »

Bra idé där, Olof!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: Ris Och Ros för TTT2015

Inlägg av Gonka Koff »

Hylander skrev:Bra idé där, Olof!
Jag ser framför mig MC efter en konteplativ stund i yogapositionen "double facepalm" svär mumlande över Hylanders entusiasm över ett random matematisk problemställande inom turneringsmekanik med blygsam praktisk användning, som kommer ge honom fullbokade träliga kvällar obestämd tid framöver.

/ gonka som felsökt, debuggat, tracat, pushat, committat och gjort fel på fel i en vecka i sträck.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Poet
Inlägg: 707
Blev medlem: 13 okt 2009, 08:16

Re: Ris Och Ros för TTT2015

Inlägg av Poet »

Roligaste turneringen på året.. som vanligt!
Finns massa plus!! Räknar dock bara upp minusen.

Håller med min kära bror.. (läs papa D's post) utöver detta..

- Subkomp (Blir sällan rätt) och att jag på 2 sub-komp turneringar mött 2 sjukt felkompade GK-listor spelade av samma spelare.. känns lite kompis-kompat. (Gillar dock spelaren ;) )

- Så gott som jag vet var jag den enda fulla personen på turneringen.. besvikelse.. mer alkohol till folket!

- Allt gnäll om super heavies, stod väl klart och tydligen att man får spela dessa?.. stompa med massa vidriga gubbar som reggar skiten kan jag förstå att folk blir lite trötta på (Borde kanske kompats ner ytterligare 5p?).. men jag kom med ett TESSERACT VAULT! Finns 3 personer i Svea rike som äger denna modell.. kan omöjligen va för att den e för bra?

Att tänka på inför nästa år: Nykterister får stanna hemma ;)

Kram på er!

Skriv svar