WarCon - Ostsingel + Dubbelmys
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: WarCon - Ostsingel + Dubbelmys
Varför är jag ihopsatt med Oscar? Jag och Zurken ska spela tillsammans, som det står ovan 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- bolterochkniv
har man en eller två warlords i listorna?
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
2bolterochkniv skrev:har man en eller två warlords i listorna?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
jockelinde
- Kontakt:
Gott lagnamn.Serpent skrev: Örebro Bitter
Eller kanske mer passande...jockelinde skrev:Gott lagnamn.Serpent skrev: Örebro Bitter
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
jockelinde
- Kontakt:
https://untappd.com/beer/55422Hylander skrev:Eller kanske mer passande...jockelinde skrev:Gott lagnamn.Serpent skrev: Örebro Bitter
Kan man få något hum om hur det kommer att kompas?
WarCon - Ostsingel + Dubbelmys
Misstänker ganska likt gothcon kompen. Både tillvägagångssätt och numeriskt.
LillePer skrev:Misstänker ganska likt gothcon kompen. Både tillvägagångssätt och numeriskt.
Subkomp är för mig ett mysterium