Minikampanj på TOK den 10 december!

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Användarvisningsbild
LillePer

Re: Minikampanj på TOK den 10 december!

Inlägg av LillePer »

Fast en vanlig armé kommer ju ha skitsvårt mot dödstjärnan... :)

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

Mutt skrev:I och med att det är kompfritt, obalanserat och allmänt chaotiskt, vad sägs om att tillåta diverse imperial armour listor?
Hmm... Ja, varför inte? Fast i så fall vill jag nog att du skickar in listan och en snabb beskrivning av vad enheterna gör innan turneringen så att jag kan godkänna den. Och ta helst inte fler enheter med konstiga regler än att du kan förklara dem snabbt inför varje match.

Blauholtz

Inlägg av Blauholtz »

varför inte ett pris för den coolaste arelistan så att man verkligen ansträger sig för att hitta på något skoj.
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"

Användarvisningsbild
evr

Inlägg av evr »

Kommer det ställas några målningskrav? Annars är jag eventuellt lite sugen på att spela med en tyranidsvärm, men det är bara dryga hälften som är målade enhetligt, resten är antingen målade i muppfärger eller omålade.

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

Blauholtz skrev:varför inte ett pris för den coolaste arelistan så att man verkligen ansträger sig för att hitta på något skoj.
Jag vill se hur folk klarar av att göra listor utan hot eller belöningar och bara en uppmaning att göra schyssta listor.

Sen känns det lite konstigt att vid ett tillfälle som bara går ut på att träffas för att spela utan att tävla införa en tävling i vem som är minst tävlingsinriktad...
Kommer det ställas några målningskrav? Annars är jag eventuellt lite sugen på att spela med en tyranidsvärm, men det är bara dryga hälften som är målade enhetligt, resten är antingen målade i muppfärger eller omålade.
Ja, enbart målade modeller och enhetligt målat. Och WYSIWYG givetvis.

Användarvisningsbild
evr

Inlägg av evr »

Mortarion skrev:
Ja, enbart målade modeller och enhetligt målat. Och WYSIWYG givetvis.
Det borde jag väl iofs ha listat ut när det är en fluffbaserad afton. Får glatt nöja mig med mina änglar. ^^

MITTZ

Inlägg av MITTZ »

Sjukt trevlig ide!
Hade lätt varit med om jag kunde men jag tycker det e lite långt att flyga hem från kina för att kunna vara med!

Användarvisningsbild
Olof

Inlägg av Olof »

Ostlista.

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Jag har tyvärr en släktträff (den ingifta delen så att droppa är om än svårare). Men jag kommer på fm och hejar på!

Detta kommer att bli riktigt kul. Ibland ångrar man att man gifte sig ;)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Jimmy Johansson

Inlägg av Jimmy Johansson »

Hylander skrev:Jag har tyvärr en släktträff (den ingifta delen så att droppa är om än svårare). Men jag kommer på fm och hejar på!

Detta kommer att bli riktigt kul. Ibland ångrar man att man gifte sig ;)
Skall detta vidarebefodras till Maria? ;)

Jag kommer tyvär inte heller att medverka då detta infaller under jobb/tentaperiod.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte :wub:

Skriv svar