Endagars inför TTT 27/9-2014
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Endagars inför TTT 27/9-2014
Anmäler Olof!
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Såklart han skall!!Boggalogg skrev:Skriv upp mig. Och Husak. Han vet inte om det än, men det är lika så gott
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Endagars inför TTT 27/9-2014
Jag vill!
*edit och där ser jag mitt namn redan! Bra initiativ Pär!
*oljar upp punisherkanonen på Pask-russen*
*edit och där ser jag mitt namn redan! Bra initiativ Pär!
*oljar upp punisherkanonen på Pask-russen*
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Det står 1750 samt 1500. Vilket gäller?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
korrektLillePer skrev:1500 lovar jag. Ett koppy-pasta fel.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Hej
Detta låter trevligt! Går det att ta sig till lokalen om man kommer med tåg (från Gbg)?
När är sista anmälningen, jag är inte helt säker om jag kan den helgen än.
/
Detta låter trevligt! Går det att ta sig till lokalen om man kommer med tåg (från Gbg)?
/
Vi kan nog fixa en hämtning på något sätt men meddela i god tid när ditt tåg är framme.Nora skrev:Hej
/
Sista änmälningsdag.. oops.
Edit: Då sista dagen för listinskick är den 20e så blir det i princip sista anmälningsdagen.
- Jimmy Johansson
Jag och Hylander körde en träningsmatch idag, pisk fick han och nu jävlar är jag pepp på att komma igång med spelandet! 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Ja, det slutat nedrans illa. Men nästa träning är träning och det är ju då man skall lära sig. När det sedan är turnering...Jimmy Johansson skrev:Jag och Hylander körde en träningsmatch idag, pisk fick han och nu jävlar är jag pepp på att komma igång med spelandet!