-1, seriöst? Skärp er, lite jävla förståelse kan man väl ha för andra människor. Fattar att det inte är seriöst, men tycker ändå att det är en sjukt onödig kommentar.
Sen får du gärna förklara för mig hur manlighet och konsumtion av djurkadaver hänger ihop.
Manlighet = Förmågan att döda, djur som människor. Ju fler man kan döda desta mer manligare. Att konsumera det man själv dödat ger stora plus i manlighetskontot. Så som hos de flesta (om inte alla) däggdjur är det hanens roll att dominera sin omgivning så att just hans flock är den som frodas och kan föröka sig mest effektivt. Och eftersom förmågan att döda är det mest effektiva sättet att dominera omgivningen är det också det mest manliga.
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
-1, seriöst? Skärp er, lite jävla förståelse kan man väl ha för andra människor. Fattar att det inte är seriöst, men tycker ändå att det är en sjukt onödig kommentar.
Sen får du gärna förklara för mig hur manlighet och konsumtion av djurkadaver hänger ihop.
Manlighet = Förmågan att döda, djur som människor. Ju fler man kan döda desta mer manligare. Att konsumera det man själv dödat ger stora plus i manlighetskontot. Så som hos de flesta (om inte alla) däggdjur är det hanens roll att dominera sin omgivning så att just hans flock är den som frodas och kan föröka sig mest effektivt. Och eftersom förmågan att döda är det mest effektiva sättet att dominera omgivningen är det också det mest manliga.
Svårt att argumentera emot. Det är fan inte lätt att vara man.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
"De här räkorna har jag fångat själv i frysdisken på Ica! ARRGGG!! Jag är en MAN som tror det som finns mellan mina ben är en symbol för vad jag ska äta! Min penis ser ju ut som en räka! Argg!! HERP DERP! "
/random "manlig" person
Kanske ska göra en könsoperation så man slipper förknippas med sådana mongon...
Rashia skrev:In this thread: Vegetarianer som bitchar och whinar på köttätare som uppenbart skojar och driver med dem.
bitchar och whinar? allvarligt? ok, jag kan väl börja nu eftersom inte ens en måltid kunde få mig att tänka på så mycket annat än det där svaret. jag har varit vegetarian i nästan femton år nu och det var extremt många år sedan jag hörde något nytt, eller ens fick en ny bekantskap som inte brydde sig överhuvudtaget. om Flogger varit vegetarian i mer än tre timmar så förstår jag att han tröttnat på alla kommentarerna och "försvarar" sig med en humoristisk kommentar. och det blir då han som whinar och de som börjar som "bara skojar". min metod har väldigt länge varit att bara ignorera kommentarerna och käka vidare men innan man säger något så bör man fan tänka efter en halv sekund om en sån här kommentar, eller andra kommentarer som sagts efter att någon bett folk i allmänhet att sluta med kommentarerna, blir framställd.
förlåt för att jag kanske "låter" sur, det har mer med folk i allmänhet än folk i synnerhet att göra.
edit: MC - bra, då ska jag genast prata med min lagkapten.
Rashia skrev:In this thread: Vegetarianer som bitchar och whinar på köttätare som uppenbart skojar och driver med dem.
Det är just det här jag har ett problem med så fort någon nämner att dom är vegetarianer så ska det genast hålla på och skämtas och drivas med deras manlighet. Vafan vad du väljer att äta har väl för fan inget att göra med manlighet. Hade jag skrivit "Finns det glutenfria baguetter. För jag tål inte gluten". Så hade ingen kommenterat "Äsch.... Lär dig äta gluten som en riktig man".
Det är fan enkel jävla fråga som man inte ska behöva bli hånad för.