Spelare sökes till Dalmasarna!

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Neth_Oni

Spelare sökes till Dalmasarna!

Inlägg av Neth_Oni »

Vi har tyvärr fått ett avhopp och skulle behöva en 4e spelare! Vi är ett lag med erfarna turneringsrävar med tidigare bra resultat på lagturneringen men alla typer av spelare är välkomna då vi hellre spelar än inte alls ;)

De codexar vi har i laget just nu är Tau, Dark eldar och Space wolves så något annat än dessa är ju att föredra men samlartokig som jag är så har jag ett flertal arméer som kan lånas ut om det är av intresse, som vanliga marines/blood angels/dark angels (pick your flavour :) ), Astra militarum och Chaos marines. Om du bor längs vägen från Borlänge till Varberg, dvs längs med rv50 till örebro eller e4 från örebro så finns även möjlighet att åka med oss ner, och lära känna oss (vem nu som skulle våga det! :P )

Har inget lag men vill spela på Sveriges roligaste turnering, hör av dig till mig!

Mvh. Robin
Senast redigerad av 1 Neth_Oni, redigerad totalt 17 gånger.

daskad

Re: Spelare söker till Dalmasarna!

Inlägg av daskad »

Jag har ännu inget lag, men jag är inte helt 100 att jag kan vara med ännu (borde inte vara något problem dock). Har de flesta arméer, spelar bäst med mina orker (inte prövat nya codexet så mycket)
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Neth_Oni

Re: Spelare sökes till Dalmasarna!

Inlägg av Neth_Oni »

tack för visat intresse! Vi vill gärna ha bekräftat så snart som möjligt att vi har en 4e spelare och faktiskt kan åka så du kan väl återkomma så snart du vet om du kan.

Tills dess är vi öppna för andra som vet att de kan och vill vara med och kriga :)

Skriv svar