Pre teamtournment turnering
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Pre teamtournment turnering
Flytta till Lund vet jag vi har en lokal för att husera er men vi behöver folk 
Jag har ju redan bott i Lund i 10 år så det får räckakombat skrev:Flytta till Lund vet jag vi har en lokal för att husera er men vi behöver folk
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Sen när är Hyll-Anders en ungdom?Lottomannen skrev:
Alltid härligt när man inom kommunen stöder föreningsverksamhet för ungdomar. /ironi
- Lottomannen
Jag gissar att trots Hyll-anders ärevördiga ålder (som jag iofs inte har en aning om) så är han inte den enda som frekventerar etablissemanget. 
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Tråkigt att höra...
Roligt att höra att man är en referenspunkt för arga och bittra uttalanden om kommuners handhavande.
Tips: bjud in hela nämnden som handhar ärendet. Och var hela tiden positiv och glad. Och erbjud kaffe. Då kommer de. Se till att de tittar in en dag när det är mycket aktivitet i lokalen, gärna med mycket ungdomar. De vill gärna se verksamheten, men kan inte bilda sig en korrekt uppfattning om hur den går till eller har behov av lokaler. I veckan var Barn- och utbildningsnämnden och tittade på Estetiskas lokaler. Reaktionen på klädförrådet och danssalen var rätt intressanta.
Och jag stavar inte med accent. Rent e i Widner. Tackar.
Tips: bjud in hela nämnden som handhar ärendet. Och var hela tiden positiv och glad. Och erbjud kaffe. Då kommer de. Se till att de tittar in en dag när det är mycket aktivitet i lokalen, gärna med mycket ungdomar. De vill gärna se verksamheten, men kan inte bilda sig en korrekt uppfattning om hur den går till eller har behov av lokaler. I veckan var Barn- och utbildningsnämnden och tittade på Estetiskas lokaler. Reaktionen på klädförrådet och danssalen var rätt intressanta.
Och jag stavar inte med accent. Rent e i Widner. Tackar.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...