Black Templars Vindicators + PotmS
Black Templars Vindicators + PotmS
Är det, enligt svenska reglerna, fortfarande okej att åka 12" och avfyra ens demolishercannon? Viktigt att veta då jag planerar att börja delta i turneringar med mina Black Templars 6th Crusade. Also, år ni utefter den senaste FAQ/erratan för BT eller finns det en speciell tolkning just i Sverige, och om så, finns det länkar angående detta? Tacksam för svar.
- bolterochkniv
- Inlägg: 591
- Blev medlem: 03 sep 2011, 16:17
Re: Black Templars Vindicators + PotmS
tror det ska vara lungan.
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."