Konverterad Tervigon.
Postat: 02 dec 2012, 21:37
Tjena!
Misstänker att denna fråga redan lär ha ställts någon annan gång, men jag har inte lyckats hitta någon tråd, så jag ber om ursäkt om den faktiskt är upprepad.
Frågan var helt enkelt hur det brukar vara med Tervigons konverterade från Carnifexer (som byggdes innan Tervigon-modellen kom ut) på turneringar.
Är detta ok så länge modeller är WYSIWYG och sitter på rätt bas, med hänsyn på att ganska många konverterade dem på det sättet innan Tervigon-modellen släpptes, eller brukar det inte vara accepterat / ge WYSIWYG minus?
Tack så mycket på förhand, och än gång, ursäkta om denna fråga redan ställts.
Misstänker att denna fråga redan lär ha ställts någon annan gång, men jag har inte lyckats hitta någon tråd, så jag ber om ursäkt om den faktiskt är upprepad.
Frågan var helt enkelt hur det brukar vara med Tervigons konverterade från Carnifexer (som byggdes innan Tervigon-modellen kom ut) på turneringar.
Är detta ok så länge modeller är WYSIWYG och sitter på rätt bas, med hänsyn på att ganska många konverterade dem på det sättet innan Tervigon-modellen släpptes, eller brukar det inte vara accepterat / ge WYSIWYG minus?
Tack så mycket på förhand, och än gång, ursäkta om denna fråga redan ställts.