Djinnblade och allierade dark eldar
Postat: 25 jul 2012, 19:35
Djinn blade är ett eget vapen man slår med eller följer det till exempel reglerna för huskblade(gör de instant death?) gissar på två olika vapen.
En archon med wraithguards+fortune ger reroll på shadowfield save eftersom han har joinat en "eldar unit" och är därmed en del enheten och får ta del av spellen. Har jag fattat rätt?
En archon med wraithguards+fortune ger reroll på shadowfield save eftersom han har joinat en "eldar unit" och är därmed en del enheten och får ta del av spellen. Har jag fattat rätt?