Wraithseer
Re: Wraithseer
Ja så tolkar jag det.
Är wraithseeren karaktär? Wraithlords är och då känns det som den med borde vara.
Sorry för trådkappning.
Är wraithseeren karaktär? Wraithlords är och då känns det som den med borde vara.
Sorry för trådkappning.
Re: Wraithseer
Är de? Var hittar du den regeln?LillePer skrev:Absolut, alla singel monster är karaktärer
Wraithseer
De flesta, inte trygon och fex. Men annars? (har inte regelboken här ska kolla när jag kommer hem) men nej det finns ju ingen regel som säger det. Men det känns som att den borde vara en karaktär. Men jag struntar gärna i det, offra precision strikes för att inte kunna bli challengad känns helt ok.
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Wraithseer
Precis som all annan Barrage så har den superprecision.
Lägg hålet på det du vill döda och sen är det klart.
Lägg hålet på det du vill döda och sen är det klart.
Wraithseer
Som sagt majoriteten av alla monster är (ch) dock inte trygon,mawloc,tyrranofex, fex, chronos, talos, spyder. Men det största incitamentet för att wraithseern ska vara det är ju att wraithlorden är det.
Re: Wraithseer
Jag hade nog undvikit IA saker som saknar regler tills en Update kommer från FW/GW.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.