Challanges
Postat: 20 jul 2012, 15:52
Under challenges byter ju "the challanger" plats med närmsta modellen i sin enhet för att sen pila, sen pilar moståndaren. Om detta inte räcker räknas de som att de är i bas. Om ingen dör och challangen fortsätter, pilar de? Eller står de still eftersom de räknas som i bas?