Sida 1 av 1

Challanges

Postat: 20 jul 2012, 15:52
av LillePer
Under challenges byter ju "the challanger" plats med närmsta modellen i sin enhet för att sen pila, sen pilar moståndaren. Om detta inte räcker räknas de som att de är i bas. Om ingen dör och challangen fortsätter, pilar de? Eller står de still eftersom de räknas som i bas?

Re: Challanges

Postat: 20 jul 2012, 21:14
av Katarsis
Det står väll inte att de skall pilea ens första gången? Men jag skulle nog säga att de skall försöka pilea in mot varandra, både på sitt initiativsteg och i slutet av combatfasen.