Assassins
Assassins
Kan man köpa flera assassins? Och kan man köpa fler av samma. Ser inget i codexet om att man inte kan det? Så det är väl bara att köra på?
Re: Assassins
Unit Composition: 1 (Unique)
Dvs max en av varje sort, men du får ha tre olika om du vill.
Dvs max en av varje sort, men du får ha tre olika om du vill.
Du kan köpa flera assassins, men inte från samma Temple, då de har Unit Composition: 1 (Unique) precis som special characters 
Edit: Ninja'd
Edit: Ninja'd
Attans då! Missade det. Synd Ville köra 3 vindicare
Aja nu har jag nästan byggt klart min andra iallafall. Kanske börja använda henne istället för den som jag redan har om jag blir mer nöjd med bygget.
Bild!Blom skrev:Attans då! Missade det. Synd Ville köra 3 vindicareAja nu har jag nästan byggt klart min andra iallafall. Kanske börja använda henne istället för den som jag redan har om jag blir mer nöjd med bygget.
Hon blev inte så jätte bra tvyärr och en rätt enkel konvertring med. ett par wych ben och kropp där jag skrapa/fila bort alla överdrivet Xeno utseende prylar. ett gammalt DE bike huvud och ett par alladels för biffiga IG sniper rifle armar. Man kan kan försöka ta ett kort.lurräven skrev:Bild!Blom skrev:Attans då! Missade det. Synd Ville köra 3 vindicareAja nu har jag nästan byggt klart min andra iallafall. Kanske börja använda henne istället för den som jag redan har om jag blir mer nöjd med bygget.