Assassins

Regelfrågor och förslag på husregler
Blom

Assassins

Inlägg av Blom »

Kan man köpa flera assassins? Och kan man köpa fler av samma. Ser inget i codexet om att man inte kan det? Så det är väl bara att köra på?
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Seregon

Re: Assassins

Inlägg av Seregon »

Unit Composition: 1 (Unique)

Dvs max en av varje sort, men du får ha tre olika om du vill.
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Ancalagon

Inlägg av Ancalagon »

Du kan köpa flera assassins, men inte från samma Temple, då de har Unit Composition: 1 (Unique) precis som special characters :)

Edit: Ninja'd ;)

Blom

Inlägg av Blom »

Attans då! Missade det. Synd Ville köra 3 vindicare :roll: Aja nu har jag nästan byggt klart min andra iallafall. Kanske börja använda henne istället för den som jag redan har om jag blir mer nöjd med bygget.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
lurräven

Inlägg av lurräven »

Blom skrev:Attans då! Missade det. Synd Ville köra 3 vindicare :roll: Aja nu har jag nästan byggt klart min andra iallafall. Kanske börja använda henne istället för den som jag redan har om jag blir mer nöjd med bygget.
Bild!

Blom

Inlägg av Blom »

lurräven skrev:
Blom skrev:Attans då! Missade det. Synd Ville köra 3 vindicare :roll: Aja nu har jag nästan byggt klart min andra iallafall. Kanske börja använda henne istället för den som jag redan har om jag blir mer nöjd med bygget.
Bild!
Hon blev inte så jätte bra tvyärr och en rätt enkel konvertring med. ett par wych ben och kropp där jag skrapa/fila bort alla överdrivet Xeno utseende prylar. ett gammalt DE bike huvud och ett par alladels för biffiga IG sniper rifle armar. Man kan kan försöka ta ett kort.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Skriv svar