stone cruscher carnifex
stone cruscher carnifex
jag undra om någon vet vad det är för regler för den här killen ? såg att han har en +2 sv och ligger på ca 190p att handla till sin arme. men jag undre vad den här mer för saker, kan man poda ??
becon är ganska roligt.
- Styranimon
Re: stone cruscher carnifex
Om han är en helt vanlig Carnifex med Stone Crusher equipmentet så kan han väl det 
någon som vet alla olika extra saker man får med? jag har leta över hella internet nu för att få fram lite stats och vad olika saker gör. men jag kan inte hitta något, är det någon här som har spela med den här killen innan så del med dig lite plox.
becon är ganska roligt.
är det inte en massa av de gamla reglerna på'n? reglerna där man faktiskt fick välja om han är närstridsmonster eller skyttenisse.
Ja' än't bittä'!
Den är med i IAAv2 som en 40k-gubbe om jag inte missminner mig. Kan kolla lite mer när jag kommer hem.
Plussa på fem poäng så har du summan
special och biomorfer:
armoured shell
crushing claws
inst beh (feed)
fearless
living battering ram
stone crusher
it will not die!
Det är allt.
special och biomorfer:
armoured shell
crushing claws
inst beh (feed)
fearless
living battering ram
stone crusher
it will not die!
Det är allt.
Tackar så mycket för svaret, men vad gör dom två sista?
becon är ganska roligt.
Stone crusher gav plus i styrka mot byggnader och någon stratagem tror jag. It will not die! är regen där man slår om ettor. Jag får lov att återkomma senare med mer exakt svar om jag minns fel.
ok då hänger jag med, man får en extra liten liv lina när man ska slå sina saves. tackar så mycket för hjälpen 
becon är ganska roligt.
Fel av mig, han har inte extra styrka, han har typ som AP1 mot fordon och byggnader och Wrecker i cities of death