Jag antar att man ska tolka det som att dom måste vara "independent units" men det är ändå lite felsyftningar i texten så jag kan ju lika gärna höra vad som gäller?
Necron Tomb Spyders i grupp?
Necron Tomb Spyders i grupp?
Jag undrar om man får ha Tomb Spyders i grupp. Det står i Cosexen "You may include 1-3 Tomb Spyders as a single Heavy Support choice. Tomb Spyders are deployed as a single unit but do not have to be placed together and operate as independent units during the game".
Jag antar att man ska tolka det som att dom måste vara "independent units" men det är ändå lite felsyftningar i texten så jag kan ju lika gärna höra vad som gäller?

-
Bengtsson den yngre
Re: Necron Tomb Spyders i grupp?
jag har aldrig hört någon annan tolkning än att de skulle vara enskilda enheter, oavsett hur de ställs ut.
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
ja, alla spalar som att de måste vara olika enheter..
GW har alltid varit mästare på att skriva regler som går att tolka lite hur som.
GW har alltid varit mästare på att skriva regler som går att tolka lite hur som.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Det sista säger ju att du får ställa dem i en klump, men att de ändå är enskillda enheter
En bild säger mer än 1000 kaniner