Dreadnoughts!
Dreadnoughts!
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2476085719
Får mig att fundera på att damma av min gamla 7 dreadnoughts lista...
Får mig att fundera på att damma av min gamla 7 dreadnoughts lista...
- Lottomannen
Re: Dreadnoughts!
Jag kan ju inte för mitt liv förstå varför man inte gjorde så från början, men det var ett riktigt härligt besked 
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Murderfang blev just helt tokigt arg 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Sådärja! Bra beslut av GW.
Om de bara kunde fixa till scouter och terminators för BA så att de liknar övriga marines också...
Om de bara kunde fixa till scouter och terminators för BA så att de liknar övriga marines också...
Eller att man kanske kunde gjort det motsatta... powercreep verkar vara stark i 40k och måste kompenseras överallt.Mortarion skrev:Sådärja! Bra beslut av GW.
Jag blev nyss ganska kåt på BA dreads nu 
Finna en till billig Venerable Dreadnought i min Space Marine säljtråd.fauh skrev:Jag blev nyss ganska kåt på BA dreads nu
jag har 1 av varje dread snart... 
Jo, att nerfa alla top-tier-codexarna ner till samma nivå som de sämre hade varit ännu bättre. Men att GW skulle gå ut och säga att marines är för bra och måste sänkas... näe, jag tror inte att det kommer att hända.Twinkle skrev:Eller att man kanske kunde gjort det motsatta... powercreep verkar vara stark i 40k och måste kompenseras överallt.Mortarion skrev:Sådärja! Bra beslut av GW.
Kommer de att stå kvar på samma komp i kompmallen?