30K regler...
30K regler...
Någon som sitter på någon bra länk till ex. Cruade army list eller juste pdf får gärna kontakta mig via pm.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: 30K regler...
Hittade du va du sökte efter?
Dela gärna med dig... Skulle vara kul att kolla på lite 30K regler.
Absolut. Funkar alldeles utmärkt tills jag fixat pappersverionen.Apocswe skrev:Hittade du va du sökte efter?
Cool!
Snart dags för "Svenska 30K"?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ismeno skrev:Cool!
Jag som egen kategori under andra spel kanske...
Vi är 5st som ska sätta igång under försommarn. Känns riktigt pepp. Får se om det blir spiken i kistan för 40K. Gillar ju trots allt mångfalden i 40K även om spelet i sig har gått sönder.
Kul, hoppas ni får igång nåt. Vi är ett gäng i Alingsås som drar igång nu.Röde skrev:Ismeno skrev:Cool!
Vi är 5st som ska sätta igång under försommarn. Känns riktigt pepp. Får se om det blir spiken i kistan för 40K. Gillar ju trots allt mångfalden i 40K även om spelet i sig har gått sönder.
Förstår dig exakt, 40K är så otympligt i sin nuvarande form att det är helt ospelbart för en gammal farbror som lirar några gånger om året.
Just så.Ismeno skrev:Kul, hoppas ni får igång nåt. Vi är ett gäng i Alingsås som drar igång nu.Röde skrev:Ismeno skrev:Cool!
Förstår dig exakt, 40K är så otympligt i sin nuvarande form att det är helt ospelbart för en gammal farbror som lirar några gånger om året.
- Lottomannen
Jag är så lockad!
Är man dessutom gammal chaos-nörd som nu skulle kunna spela inte bara CSM målade som Word Bearers utan den faktiska legionen med Lorgar så blir man ju alldeles till sig. Så synd att det är så mycket Forge World.
Är man dessutom gammal chaos-nörd som nu skulle kunna spela inte bara CSM målade som Word Bearers utan den faktiska legionen med Lorgar så blir man ju alldeles till sig. Så synd att det är så mycket Forge World.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K