jag undrar detta: Hur skjuter en tactical ut ur en rhino om den har combat squadat? funkar den som en enhet och två marines får skjuta ut, eller två marines från varje enhet, måste de skjuta på samma mål osv... hur funkar det?
Tac-rhino?
Tac-rhino?
Tjo,
jag undrar detta: Hur skjuter en tactical ut ur en rhino om den har combat squadat? funkar den som en enhet och två marines får skjuta ut, eller två marines från varje enhet, måste de skjuta på samma mål osv... hur funkar det?
Stefan "Krak" Hedström
Re: Tac-rhino?
Om de är combat squads så är de väl två units och en transport får väl bara ta en unit om inget annat framgår. Eller?Stefan skrev:Tjo,
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: Tac-rhino?
Annat framgår; en transport kan transportera två Combat Squads om de kommer från samma grundenhet.Röde skrev:en transport får väl bara ta en unit om inget annat framgår.
@Stefan: Det är helt valfritt hur du använder fire-pointen; du kan skjuta med vilka tyå modeller du vill, och väljer du modeller från olika Combat Squads så kan de skjuta på olika mål, i olika ordning, etc.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"