Sida 1 av 1

Regelfråga: Orbital bombardment

Postat: 23 feb 2015, 12:34
av msg
Tjenare!

Jag har en fråga om Orbital bombardment. Om jag inte minns helt fel måste man stå still för att kunna använda denna. Om figuren som använder denna har TDA, som ger relentless, kan figuren då gå och ändå använda Orbital bombardment?

Re: Regelfråga: Orbital bombardment

Postat: 23 feb 2015, 12:37
av DHettNeck
msg skrev:Tjenare!

Jag har en fråga om Orbital bombardment. Om jag inte minns helt fel måste man stå still för att kunna använda denna. Om figuren som använder denna har TDA, som ger relentless, kan figuren då gå och ändå använda Orbital bombardment?
I förra codexn behövde man stå stilla för att använda den. Nu duger det bra med att ha relentless eller slow and porpouse full för att få gå och skjuta den.

Re: Regelfråga: Orbital bombardment

Postat: 23 feb 2015, 12:53
av msg
DHettNeck skrev:
msg skrev:Tjenare!

Jag har en fråga om Orbital bombardment. Om jag inte minns helt fel måste man stå still för att kunna använda denna. Om figuren som använder denna har TDA, som ger relentless, kan figuren då gå och ändå använda Orbital bombardment?
I förra codexn behövde man stå stilla för att använda den. Nu duger det bra med att ha relentless eller slow and porpouse full för att få gå och skjuta den.
Tack ;)