Codex: Inquisition, Regeländringar
-
Silvertejp
Codex: Inquisition, Regeländringar
Jag satt och pillade med min Linconlista och upptäckte att det har gjorts en del ändringar i den digitala (iPad versionen) codexen sen den släpptes. Bland annat funkar inte Inqusitionens psybolt på Heavy Bolters eller Assault cannons längre. Deras Razorbacks har blivit 5p billigare (40p styck) och deras Orbital Strike Relay kan slå en hit. Det är de grejer jag har upptäckt hittills, men finns säkert fler ändringar.
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Re: Codex: Inquisition, Regeländringar
Fy fasen vad jag HATAR dessa digitala släpp...
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
-
Silvertejp
Kan ha fel om Psybolt... Under special issue wargear och vehicle equipment står alla med, men om man klickar på inqusitorial veichle equipment under Razorbacken och läser under Psybolt står bara de tre första med (Bolt pistol, Boltgun, Stormbolter)
Man undrar vad exakt GW har att vinna på att inte släppa konstanta FAQ:s och errator, samt ha en dialog med sina kunder om reglerna till sina spel. Det borde rimligtvis finnas någon riktigt bra anledning, med tanke på hur mycket irritation de skapar genom att låta bli.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
GW vill inte ha kontakt med sina kunder, speciellt inte de insatta, aktiva, duktiga spelarna. GW vill främst släppa figurer och skriva fluff, och försöka turbo-boosta sin försäljning med cool text på hemsidan om varenda jävla enhetRasmus skrev:Man undrar vad exakt GW har att vinna på att inte släppa konstanta FAQ:s och errator, samt ha en dialog med sina kunder om reglerna till sina spel. Det borde rimligtvis finnas någon riktigt bra anledning, med tanke på hur mycket irritation de skapar genom att låta bli.