Skulle jag få bestämmer så skulle jag säga att man spelar som att Times Arrow inte kan påverka fordon tills GW säger något annat, även om regeln inte säger så.
@Mutt nice one
Jag skulle nog säga att fordon med I kan effekteras, men dom utan är immuna.Zurken skrev:Skulle jag få bestämmer så skulle jag säga att man spelar som att Times Arrow inte kan påverka fordon tills GW säger något annat, även om regeln inte säger så.
Så bara necronfordon, checkMutt skrev:Kom på ett ypperligt argument som kan sätta punkt på denna diskussionen! Från terminator-filmerna:
Endast levande materia kan förflyttas i tiden. Alternativt något som är täckt med levande materia. (Necrons till exempel är levande metall, så det funkar bra).
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Zurken skrev:Det känns väldigt absurt med en förmåga som kan ta bort en hel modell utan någon sätt alls att försvara sig på, jag tror knappast det är tänkt att fordon ska kunna påverkas (eller walkers borde ju kunna påverkas, de har ju I). Men nu är det GW vi snackar om, så min misstanke kan vara fel.
Skulle jag få bestämmer så skulle jag säga att man spelar som att Times Arrow inte kan påverka fordon tills GW säger något annat, även om regeln inte säger så.
@Mutt nice one
Inte för att låta elak eller så, men du hade inte tänkt läsa hela texten innan du svarar?EyeGuy skrev:Jag skulle nog säga att fordon med I kan effekteras, men dom utan är immuna.Zurken skrev:Skulle jag få bestämmer så skulle jag säga att man spelar som att Times Arrow inte kan påverka fordon tills GW säger något annat, även om regeln inte säger så.
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Äh, jag hoppar över varannan mening för att spara tid! (;daskad skrev:Inte för att låta elak eller så, men du hade inte tänkt läsa hela texten innan du svarar?