source? Står inte i min codex iaf.Mortarion skrev:En enhet scarabs kan inte springa men en tomb spyyder-eneht kan springa även om den har en scarab med sig. Och dör spindeln försvinner scaraberna den har fött, så det är inget problem.Som sverige FAQ:en och GW:faqen är nu kan inte scaraberna springa men om spindeln dör så kan de det! Helt fel enligt mig. De skall aldrig kunna springa!
Tomb Spyder + Scarabs
Re: Tomb Spyder + Scarabs
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Source på vad? Att scaraberna dör? Det står i de senare tryckningarna av codexen. Och även i den gamla erratan till necron-codexen. (Den som GW tog bort efter att de tryckt om codexen för då uppdateras ju alla gamla automatiskt...)Snot skrev:source? Står inte i min codex iaf.Mortarion skrev:En enhet scarabs kan inte springa men en tomb spyder-enhet kan springa även om den har en scarab med sig. Och dör spindeln försvinner scaraberna den har fött, så det är inget problem.Som sverige FAQ:en och GW:faqen är nu kan inte scaraberna springa men om spindeln dör så kan de det! Helt fel enligt mig. De skall aldrig kunna springa!
Trodde jag hade senaste :/ Och att dom tog bort det ur erratan visste jag inte, i den nuvarande står det ju kvar saker som är överflödiga fortfarande med, så wierd...Mortarion skrev:Source på vad? Att scaraberna dör? Det står i de senare tryckningarna av codexen. Och även i den gamla erratan till necron-codexen. (Den som GW tog bort efter att de tryckt om codexen för då uppdateras ju alla gamla automatiskt...)
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.