Du har fel.Fenris skrev:The Aegis fungerar precis som runorna då ordalydelsen är densamma, dvs den får användas på DtW-test för blessings m.m
Eldar och deras nya fuskrunor
Re: Eldar och deras nya fuskrunor
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Kan du utveckla det där med ett argument, eller ännu bättre ett regelcitat?Flogger skrev:Du har fel.Fenris skrev:The Aegis fungerar precis som runorna då ordalydelsen är densamma, dvs den får användas på DtW-test för blessings m.m
5000000000 legyek nem lehet baj, kakilt jó
Innan denna regeldiskussion spårar ur kan vi väl nöja oss med att SweFaq. tar med sig frågan och rule:ar som de anser är passande?
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
+1Trulsante skrev:Innan denna regeldiskussion spårar ur kan vi väl nöja oss med att SweFaq. tar med sig frågan och rule:ar som de anser är passande?
och ETC får väl göra detsamma antar jag?
Vi kommer diskutera vidare i swefaq, jag ville mest informera om att frågeställningen fanns, inte starta pajkastning.
Så sluta gärna med det. (Innan det börjar)
Så sluta gärna med det. (Innan det börjar)
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
*gömmer pajen bakom ryggen och backar saka undan*
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
*Plockar försiktigt fram en stol som jag smyger fram och ställer alldeles bakom dig*refabricated skrev:*gömmer pajen bakom ryggen och backar saka undan*
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
*knäpper upp byxorna och... * Åh, jag trodde jag var inne på ett annat forum... mitt bad!
- Optimus Prime
- Optimus Prime
-
Elevatorlake
Du söker den här tråden; http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=17&t=13642Trulsante skrev:*knäpper upp byxorna och... * Åh, jag trodde jag var inne på ett annat forum... mitt bad!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Haha, jag hade missat den tråden - tackar!
- Optimus Prime
- Optimus Prime