Jag tycker också att det är så enkelt.DHettNeck skrev:Det här är inte änns en fråga
Upp till 6" gör det skillnad
Över 6" så gör den ingen skillnad eftersom man ALLTID skjuter snapshots.
Svårare är det inte.
Relentless och transport
Re: Relentless och transport
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Det är bara för att det är så enkelt...Katarsis skrev:Jag tycker också att det är så enkelt.DHettNeck skrev:Det här är inte änns en fråga
Upp till 6" gör det skillnad
Över 6" så gör den ingen skillnad eftersom man ALLTID skjuter snapshots.
Svårare är det inte.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Ok jag böjer mig för överheten 
Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk
Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk
Jaha, så när jag säger emot går det visst att tjafsa emot, men när dom tunga namnen håller med, ja då viker man sig? Hmmmm.....kombat skrev:Ok jag böjer mig för överheten
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Kan också vara så att 4-5 namn väger tyngre än ett 
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Så borde det absolut inte vara. Det jag säger ska följa två enkla regler:refabricated skrev:Kan också vara så att 4-5 namn väger tyngre än ett
Jag har alltid rätt.
Om jag har fel, se regel nummer 1!
nej handlar inte om det. Det är mest en princip sak att jag inte kan hålla med digAncalagon skrev:Jaha, så när jag säger emot går det visst att tjafsa emot, men när dom tunga namnen håller med, ja då viker man sig? Hmmmm.....kombat skrev:Ok jag böjer mig för överheten
Men seriöst så ändrade jag bara uppfattning
Ancalagon skrev:
1. I am always right
2. If I'm wrong, see rule 1.
Ah, flashbacks från barndomen. Där jag växte upp i Nederländerna hade min mentor alltid en tavla med just de orden på väggen.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen