IA på turneringar

Regelfrågor och förslag på husregler

Skall fordon från Imperial Armour tillåtas på turneringar?

1. Ja, IA skall tillåtas på turneringar (med några få undantag).
56
44%
2. Ja, men i väldigt begränsad omfattning.
14
11%
3. Nej, banna IA helt.
56
44%

Antal röster: 126

Silversixx

Re: IA på turneringar

Inlägg av Silversixx »

bildsköne bengtsson skrev:kan man inte banna alla turneringar istället?
Du är bannad!

Användarvisningsbild
MrCheeze

Inlägg av MrCheeze »

En sak jag har funderat på då jag har följt tråden, är omröstningen demokratisk? eller kommer ni överväga tankegångar & vad folk tycker i tråden?

Med tanke på att det är ganska lika i ja & nej sägarna :D
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Malleus

Inlägg av Malleus »

Bara en sådan sak som att vissa codex:ar får så himla mycket mer roliga saker i IA än andra codex borde göra att de bannas

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

MrCheeze skrev:En sak jag har funderat på då jag har följt tråden, är omröstningen demokratisk? eller kommer ni överväga tankegångar & vad folk tycker i tråden?

Med tanke på att det är ganska lika i ja & nej sägarna :D
Vi läser även vad folk skriver. Men siffrorna spelar naturligtvis stor roll för vad vi beslutar. Att någon skriver väldigt många poster som förespråkar ett visst alternativ innebär ju inte att det är fler som vill ha det alternativet.

Lando

Inlägg av Lando »

Jag har inte läst hela tråden men min bestämda uppfattning är att enskilda turneringsarrangörer borde tillåta/banna IA och inte SweFAQ:en.

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Heja Fredrik!

Mag-El

Inlägg av Mag-El »

Det kvittar ju vad SweFAQ gör som kommer ju arrangörerna att kunna göra det iaf.(bestämma ifall man vill ha IA eller inte)

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Lando skrev:Jag har inte läst hela tråden men min bestämda uppfattning är att enskilda turneringsarrangörer borde tillåta/banna IA och inte SweFAQ:en.
Man kan ju också tänka sig att arrangören stryker delar ur SweFAQ eller struntar i att använda den helt vid just sin tillställning.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Röde skrev:
Lando skrev:Jag har inte läst hela tråden men min bestämda uppfattning är att enskilda turneringsarrangörer borde tillåta/banna IA och inte SweFAQ:en.
Man kan ju också tänka sig att arrangören stryker delar ur SweFAQ eller struntar i att använda den helt vid just sin tillställning.
Det är ju så det funkar nu
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

imp skrev:
Röde skrev:
Det är ju så det funkar nu
Jo jag vet. Ville mest flagga för att det alternativet finns då alla kanske inte tänker så. Hela diskussionen är ju typ... polariserad. ;)
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Skriv svar