+1.L3go skrev:eftersom tråden ändå spårat ur fullständigt: "sp*rs"??
Efter att ha googlat verkar det ha med Tottenham och göra, men en liten kort förklaring hade uppskattats.
+1.L3go skrev:eftersom tråden ändå spårat ur fullständigt: "sp*rs"??
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Tottenham Hotspur, smeknamnet Spurs. Jag och Halvar håller på grannarna och bittra rivalerna Arsenal, så Spurs är en svordom, ergo censurerat: Sp*rs.L3go skrev:eftersom tråden ändå spårat ur fullständigt: "sp*rs"??
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Vilken sport pratar ni om?Serpent skrev:Tottenham Hotspur, smeknamnet Spurs. Jag och Halvar håller på grannarna och bittra rivalerna Arsenal, så Spurs är en svordom, ergo censurerat: Sp*rs.L3go skrev:eftersom tråden ändå spårat ur fullständigt: "sp*rs"??
fotboll. du vet den där med racketar och en svart puck som man bara får träffa med skidorna.imp skrev:Vilken sport pratar ni om?Serpent skrev:Tottenham Hotspur, smeknamnet Spurs. Jag och Halvar håller på grannarna och bittra rivalerna Arsenal, så Spurs är en svordom, ergo censurerat: Sp*rs.L3go skrev:eftersom tråden ändå spårat ur fullständigt: "sp*rs"??
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!