Vara joinade via en enhet som är död (Thunderwolves)
- speedfreek
Re: Vara joinade via en enhet som är död (Thunderwolves)
Jag håller med Linus och lim använder man i movement phase.
Lim används när man bygger matcherna. Att använda det i movementfasen blir bara snurrigt...speedfreek skrev:Jag håller med Linus och lim använder man i movement phase.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Mmmmm, lim gör mig härligt snurrig.Hylander skrev:Lim används när man bygger matcherna. Att använda det i movementfasen blir bara snurrigt...speedfreek skrev:Jag håller med Linus och lim använder man i movement phase.
- theWatchman
Reglerna är tydliga, finns inget utrymme att misstolka. Dom fortsätter att vara joinade.
ja de fortsätter vara joinade tills de flyttar ur coheransy i sin egen movmentfas.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
En lord på thunderwolf är thunderwolf cavalry, så de kan joina varandra.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Nja, han blir inte "Thunderwolf Cavalry", vilket är en specifik enhet och den enda enhet (förutom småvargar) en annan lord får joina.Mutt skrev:En lord på thunderwolf är thunderwolf cavalry, så de kan joina varandra.
Jag skulle dock säga att dom fortsätter vara joinade till varandra, även om det känns lite fel.
Det måste väl ändå vara så att de måste gå isär i sin move eller?Jocke Rapp skrev:Nja, han blir inte "Thunderwolf Cavalry", vilket är en specifik enhet och den enda enhet (förutom småvargar) en annan lord får joina.Mutt skrev:En lord på thunderwolf är thunderwolf cavalry, så de kan joina varandra.
Jag skulle dock säga att dom fortsätter vara joinade till varandra, även om det känns lite fel.
Jag håller för övrigt på GLinus...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Nej.Röde skrev:Det måste väl ändå vara så att de måste gå isär i sin move eller?
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Om dom väljer att flytta så att när första har flyttat att dom inte längre håller coherency, så kommer dom lämna varann dock. Och då får den andra inte flytta ifatt längre!
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.