6 prinsar med Counter- attack, Fleet (om man inte har vingar), Furious Charge och Rage låter väl lite småkul?mindtrix skrev:Jag vet inte om jag tycker den expansionen verkar så värst spännande faktiskt. Massa, tanks, massa formationer. Vissa lag kommer ju ha ganska svårt.
Man blir inte direkt mer sugen på o lira demoner...
GW Spearhead
Re: GW Spearhead
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
nä... Jag skulle vilja påstå att det är ännu ett försäljningsknep att sälja dyra stora fordon från GW:s sida.
Då jag är lite antifordonstypen så är det väl helt enkelt så att jag får vänta på nästa expansion=)
Då jag är lite antifordonstypen så är det väl helt enkelt så att jag får vänta på nästa expansion=)
Funderar faktiskt på om man inte skulle kunna göra en planetstrike turnering..Anton skrev:Spearhead är ju jättetufft, men om man vill att allt man spelar ska vara som turneringsmatcher blir man nog besviken. Lite samma som Planetstrike och Apocalypse. Med rätt inställning blir det fantastiskt roligt för alla inblandade.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.