Repressor regler?

Regelfrågor och förslag på husregler
Användarvisningsbild
FrankenNerd
Inlägg: 152
Blev medlem: 13 nov 2009, 14:58
Ort: osby
Kontakt:

Repressor regler?

Inlägg av FrankenNerd »

Någon som vet om det kommit några regler för repressorn till de nya sisters WD reglerna?
Jag hittar bara de forge world har från Imperial armour 2 uppdateringen och där har den uppgraderingar som inte finns längre samt den har inte 6+ inv save som de andra tanksen i WDn.
Tänkte skaffa mig 3 st så lite klarhet i reglerna vore gött^^
Vi målar/konverterar på order
Gilla facebook sidan: https://www.facebook.com/pages/WarpStor ... 8399790059
Info: http://www.warpstormpainting.com/

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator
Inlägg: 3896
Blev medlem: 13 jan 2009, 23:41
Ort: Kungsbacka (typ gbg)

Re: Repressor regler?

Inlägg av Zurken »

IA2 update är de senaste reglerna.
Alexander Merinen

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011
Inlägg: 2219
Blev medlem: 07 maj 2009, 20:48

Re: Repressor regler?

Inlägg av cadelin »

gw gjorde detta mot alla sistersspelare : http://static.fjcdn.com/pictures/Good_8e63ee_359436.gif

Användarvisningsbild
FrankenNerd
Inlägg: 152
Blev medlem: 13 nov 2009, 14:58
Ort: osby
Kontakt:

Re: Repressor regler?

Inlägg av FrankenNerd »

Det innebär att jag inte får ngn 6+ inv buhu
jaja fortfarande en jädra bra transport, lite synd att man inte kan skjuta med annat än bolters ur de 6 firepoints den erbjuder.
Vi målar/konverterar på order
Gilla facebook sidan: https://www.facebook.com/pages/WarpStor ... 8399790059
Info: http://www.warpstormpainting.com/

Skriv svar