Och regelrätt dessutom, hutlös lösning.Yautja skrev:Jo men det är lite för enkelt.Michael Carl skrev:Jag är av åsikten att en snabb karaktär är bunden till att röra sig långsamt om denne börjar rundan i en enhet.
IC som lämnar enheter
Re: IC som lämnar enheter
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
+1Snot skrev:Och regelrätt dessutom, hutlös lösning.Yautja skrev:Jo men det är lite för enkelt.Michael Carl skrev:Jag är av åsikten att en snabb karaktär är bunden till att röra sig långsamt om denne börjar rundan i en enhet.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
x2Michael Carl skrev:Jag är av åsikten att en snabb karaktär är bunden till att röra sig långsamt om denne börjar rundan i en enhet.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Inget att börja om. Vi är helt enkelt inte ense om hur det bör vara.Mutt skrev:Toppen, låt oss börja om diskussionen från början!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.