Size på Ku'gath?
Size på Ku'gath?
Hur stor bör Ku'gath vara? Jag har Forge Worlds Scabeiathrax och Mamon att tillgå. Funkar någon av dem? Själv tänker jag att Scabeiathrax är lite för stor. Skulle Mamon funka bättre? Vad säger ni andra?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: Size på Ku'gath?
Scabeiathrax!
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
- speedfreek
Egentligen bör han väl vara som en Great Unclean One av nyaste modell, men allt som är större är ju "sämre" och bör därför gå bra.
Går han in på en 60mm bas vore det bra, men annars är väl en så liten (större) bas som möjligt att föredra.
Och har man en jättetjockis i resin så är det klart att man skall använda den.
Go Skabbelabbetrax!
Går han in på en 60mm bas vore det bra, men annars är väl en så liten (större) bas som möjligt att föredra.
Och har man en jättetjockis i resin så är det klart att man skall använda den.
Go Skabbelabbetrax!
Släng ihop några Fantasy regiment trays som bas 
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Ni har alla fel. Man tar en vanlig great unclean one, bygger en tron åt han, moddar om benen så han sitter där och sen bygga en svärm av nurgelings som bär ut tronen.
så skulle jag bygga min iallafall...
Du menar som en extremt stor Epidemius?blom skrev:Ni har alla fel. Man tar en vanlig great unclean one, bygger en tron åt han, moddar om benen så han sitter där och sen bygga en svärm av nurgelings som bär ut tronen.så skulle jag bygga min iallafall...
Det får bli Scabeiathrax.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
ExaktRöde skrev:Du menar som en extremt stor Epidemius?blom skrev:Ni har alla fel. Man tar en vanlig great unclean one, bygger en tron åt han, moddar om benen så han sitter där och sen bygga en svärm av nurgelings som bär ut tronen.så skulle jag bygga min iallafall...
Det får bli Scabeiathrax.