Regelfråga Angelic beacon
Regelfråga Angelic beacon
Om jag deepar in en pod med en karaktär som har Angelic beacon, kan jag då deepa in resten av podsen utan scatter inom 6". Utgår jag ifrån placeringen på den första podden eller på karaktärens placering efter disembarkation?
Re: Regelfråga Angelic beacon
Ja och karaktären iom att du ställer ut hela enheten innan du tar in nästa pod.John_F skrev:Om jag deepar in en pod med en karaktär som har Angelic beacon, kan jag då deepa in resten av podsen utan scatter inom 6". Utgår jag ifrån placeringen på den första podden eller på karaktärens placering efter disembarkation?
Tack!Naz87 skrev:Ja och karaktären iom att du ställer ut hela enheten innan du tar in nästa pod.John_F skrev:Om jag deepar in en pod med en karaktär som har Angelic beacon, kan jag då deepa in resten av podsen utan scatter inom 6". Utgår jag ifrån placeringen på den första podden eller på karaktärens placering efter disembarkation?
har den inte samma grundregel som övriga beacons, att den behöver vara på brädet innan din tur börjar?
-
Iambroborn
NopeApocswe skrev:har den inte samma grundregel som övriga beacons, att den behöver vara på brädet innan din tur börjar?
Härmed döper jag den till Angelic Bacon!
-
Iambroborn
Because it's so good?John_F skrev:Härmed döper jag den till Angelic Bacon!
Ger motståndarna högt blodtryck och ger otäcka fläckar...Iambroborn skrev:Because it's so good?John_F skrev:Härmed döper jag den till Angelic Bacon!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...